La schi pe Valea Alba

Ski , Snowboard, valea Alba, TabereCuSufletDaca weekendul trecut s-a inchis sezonul de schi pe partii, weekendul acesta am profitat de vremea hibernala si am deschis sezonul de Schi si Snowboard pe Vai de abrupt! Am urcat pe Platoul Bucegilor unde ne-a intampinat un crivat rece, ca in toiul iernii, iar la peste 2000 m am gasit zapada proaspata, asa ca am profitat si am facut o coborare de vis, pe Valea Alba:)

Cu o zi inainte a plouat pe Platou, apoi insa a inceput sa se raceasca iar ploaia s-a transformat in zapada! Temperatura a continuat sa scada peste noapte, iar dimineata, la Babele era un strat de zapada inghetata beton! Am urcat fara foci pana in Saua Vaii Albe unde batea un vant rece dinspre Blidul Uriasilor, asa ca ne-am adapostit in spatele bolovanului de la intrarea in vale pentru a ne schimba.

Valea este continua, insa este destul de putina zapada pentru aceasta perioada a anului. Intrarea am facut-o pe fetele din stanga, pe fir fiind doar iarba, apoi ne-am strecurat prin canionul inghetat, unde stratul de zapada este foarte ingust. La saritoare am trecut fara probleme, insa podul de zapada se va rupe cat de curand, iar dupa saritoare am schiat ca pe partie! Zapada, chiar daca nu a fost firnuita, a fost neasteptat de buna, fara urme de avlansa sau bolovani cazuti din perete! Am coborat pana la poiana La Verdeata, unde ne-am scos schiurile si ne-am pus bocanci. A fost o zi minunata, pe care speram sa o repetam cat de curand:)

Iata un scurt film si cateva poze de la aceasta prima iesire pe vai de abrupt din aceasta primavara:

Foto: Dimi Mirancea, Andrei Serban, Radu Savin

One thought on “La schi pe Valea Alba

Leave a comment