Distractie si adrenalina

Downhill, Bike, Bikepark, Sinaia, Weekend Activ, Tabere Cu SufletDupa tura cu bicicletele pe malul Dunarii, Weekendul Activ pe 2 roti a continuat cu o noua zi frumoasa, plina de aventura, de data aceasta pe traseele de coborare de la Sinaia 🙂

De dimineata am plecat cu microbuzul din Bucuresti, apoi, ajunsi la Sinaia, ne-am echipat si am urcat cu telegondola la Cota 1400. Aici ne-am incalzit, am facut un scurt instructaj, apoi am coborat putin pe Happy Bear si din Fairy Trail ca sa vedem traseele! Printe noi am avut si copii mai mici, asa ca prima coborare am facut-o pe traseul  Old School Trail. Pe drum ne-am oprit cateva minute la Schitul Sf.Ana, apoi am continuat pe variante mai dificila a traseului, prin padure. Aici am invatat postura corecta in coborare, cum sa sarim si alte lucruri importante, iar copiii s-au descurcat de minune, in frunte cu mezinul Matei, care la doar 8 ani ne-a impresionat pe toti cu tehnica sa, precum si cu rezilienta de care a dat dovada:)

Iata un scurt film si cateva poze din aceasta zi memorabila:

Foto: Tabere cu Suflet

3 thoughts on “Distractie si adrenalina

Leave a comment