Pe malul Dunarii

Biciclete, Malul Dunarii, Ecoruta dunareana, Weekend Activ, pe 2 Roti, TabereCuSufletWeekendul acesta am profitat de vremea de vara si ne-am plimbat cu bicicletele pe malul Dunarii! Am parcurs o parte mai putin umblata din Eco ruta dunareana si ne-am bucurat din plin de ziua superba, de cantecul prigoriilor si de padurea plina de flori, de soarele bland care se reflecta in batranul Istru,  precum si de compania minunata:)

Eco ruta dunareana este un traseu nou, pe malul Dunarii, desenat de colegii de la o Asociatie de mediu, care se suprapune perfect peste traseul nostru de biciclete dintre Giurgiu si Prundu!:) Noi am strabatut portiunea estica a acestei rute, poate cea mai putin batuta si mai frumoasa de pe tot traseul!

La aceasta tura a participat si un copil prin programul Zambet pentru toti Copiii🙂 Si Dumnezeu ne-a ajutat sa mai facem o fapta buna, căci am avut parte de o intamplare interesanta! La capatul turei, dupa ce nu mai intalnisem picior de om de o buna bucata de vreme, am auzit un scheunat pe malul Dunarii, iar dupa ceva investigatii si o coborare temerara, am descoperit o catelusa cazuta de pe faleza, care nu mai putea iesi. Asa ca am salvat-o, apoi am hranit-o si i-am dat sa bea apa, dupa care am luat-o cu noi, iar acum Pufi (asa i-au spus copiii) si-a gasit o noua casa la bunicii lui Matei si ai lui Mihnea:)

Iata un scurt film si cateva poze din aceasta zi binecuvantata:

Foto: Tabere cu Suflet

One thought on “Pe malul Dunarii

Leave a comment