Pe ape de clestar

Caiac, Neajlov, WeekendActiv, TabereCuSufletWeekendul acesta am profitat de vremea minunata, cu temperaturi varatice si, dupa ce am deschis sezonul de biciclete, ne-am luat padelele si l-am inaugurat si pe cel de caiace:) Am ales sa mergem pe raul Neajlov deoarece undele sale limpezi sunt unice in zona de campie, iar primavara, cand infloresc pomii, padurile de pe malurile sale sunt pline de miesme incantatoare!

Am gasit raul mai salbatic ca de obicei, cu multi pomi cazuti peste apa, doborati probabil de furtunile din aceasta iarna, asa ca a trebuit sa iesim pe mal de mai muilte ori decat in mod normal. Pe un traseu pe care in anii trecuti il faceam 4 ore, de data aceasta am facut 6! Noutatea a fost intoarcerea la punctul de plecare cu bicicleta, astfel ca am avut parte de o tura combinata prin Parcul Natural Comana:)

Iata cateva poze de la aceasta frumoasa iesire:

Foto: Tabere cu Suflet

One thought on “Pe ape de clestar

Leave a comment